Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
+10
japa-music
MrPeiTsi86
Joo_yks_codipelaaja
JimBo
ale-ksiq
TMAlltech
Bullet
Adrenaline-JermuH
Alzio_
Admin
14 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Säännöt BO2-online turnaukselle
1. Yleistä
Joukkueilta toivotaan herrasmiesmäisyyttä ja yhteisymmärrystä toisiaan kohtaan.
Säännöt ovat pääosin MLG –sääntöjen mukaisia, muutamalla Gamebattles bannilla höystettynä.
Klaanin kuuluminen ei ole pakollista. Jos et kuulu klaaniin ja haluat osallistua niin ilmoita vain itsesi ja kolme muuta pelaajaa. Ei ole myöskään rajoituksia etteikö samasta klaanista saisi tulla useampaa joukkuetta.
2. Joukkueet
Yhdessä joukkueessa on neljä pelaajaa. Varapelaajaa ei tarvitse erikseen kertoa. Varapelaaja saa olla kuka tahansa muu suomalainen pelaaja, joka ei ole mukana turnauksessa jossain toisessa joukkueessa. Joukkueilta toivotaan yhteisymmärrystä toisiaan kohtaan. Jos joku pelaaja ei pääse pelaamaan sovittuun aikaan, olisi toivottavaa sopia kokonaan uusi aika kuin käyttää varapelaajia.
Yksi joukkueen jäsenistä ilmoittaa joukkueen käyttäjälle: FIN_Klaani_COD . Lisään jokaisesta ilmoittautuneesta joukkueesta väh. yhden pelaajan kaveriksi tuolla käyttäjällä kommunikoinnin helpottamiseksi.
3. Joukkueiden rankkaus
Koska tämä on ensimmäinen järjestämäni turnaus, enkä tiedä kaikkien joukkueiden tarkkaa taitotasoa, joukkueet rankataan paremmuus järjestykseen joukkueen pelaajien K/D:n ja SPM:n yhdistelmän keskiarvon perusteella. Jos pelaaja osallistuu turnaukseen käyttäjällä, jonka K/D on matalampi kuin normaalisti esim. League Play grindauksen vuoksi, voi pelaaja pyytää tasoitusta rankkaukseen.
4. Turnauksen kulku
Turnaus pelataan Play-Off rakenteella, ”Double Elimination” periaatteella.
Double Elimination: Jos häviät ottelun, et ole vielä pudonnut turnauksesta, vaan putoat voittajien ryhmästä häviäjien ryhmään. Häviäjien ryhmässä sinulla on yhä mahdollisuus edetä turnauskaaviossa eteenpäin. Jos häviät ottelun häviäjien ryhmässä olet lopullisesti ulkona turnauksesta.
Pelit pelataan paras viidestä –periaatteella. (Tarkemmat tiedot Ottelut –kohdasta) Tämä koskee sekä voittajien, että häviäjien ryhmää.
Jos kaksi jo kerran toisiaan vastaan pelannutta joukkuetta kohtaavat toisensa uudestaan, heidän ottelunsa on ns. jatkuva ottelu. Vanhat pelivoitot ovat edelleen voimassa ja uusi ottelusarja kaksinkertaistuu aiemmasta ottelusarjasta. Esim. paras kolmesta –sarjasta tulee, paras seitsemästä -sarja, ja paras viidestä –sarjasta tulee paras yhdestätoista –sarja.
5. Ottelut
Yksi ottelu on ottelusarjan vaatima määrä pelejä/mappeja eri pelimuodoissa.
Aikataulu:
Turnauksessa on joustava aikataulu. Ottelut voi sopia melko vapaasti pelipäivinä. Kun ottelu alkaa kannattaa lähettää viestiä FIN_Klaani_COD –käyttäjälle.
Joukkueiden kapteenien kannattaa lisätä toisensa, jotta ottelut voi sopia helpommin.
Hostit:
Kaikki ottelut pyritään pelataan puolueettomalla hostilla. (COD caster/spectator host). Ennen otteluja kannattaa suorittaa lagitesti.(koska kaikki pelaajat ovat Suomesta on toivottavaa, että jokainen pelaaja saisi neljän palkin yhteyden. Jos jonkun pelaajaan netti ei riitä neljään palkkiin hostista riippumatta, asialle ei voi mitään) FIN_KLAANI_COD:in voi aina kutsua hostaamaan tai tuomaroimaan ottelun.
Jos puolueetonta hostia ei millään löydy pelit hostataan vuorotellen. Paremmin rankattu joukkue aloittaa hostaamisen.
Jos puolueeton host on jommankumman joukkueen kaveri, eikä vastapuoli luota hostiin on etsittävä toinen hosti. Vaihtoehtona on, että puolueeton host ei hostaa peliä CODCasterina vaan menee pelin alkaessa kavereidensa puolelle ja spectaa peliä sieltä. Tällöin hän ei näe vastustajan pelaajia, eikä voi kertoa näiden sijainteja.
Paras kolmesta:
Paras kolmesta –ottelusarjoissa pelataan ensin yksi Hardpoint -peli, minkä jälkeen pelataan yksi Search & Destroy -peli. Jos pelivoitot ovat silloin tasan pelataan vielä ratkaiseva Capture the Flag -peli.
Otteluiden kentät arvotaan.
Paras viidestä:
Paras viidestä -sarjan kenttärotaatio on:
1. Hardpoint – x
2. Search & Destroy – x
3. Capture the Flag – x
4. Hardpoint – x
5. Search & Destroy – x
Jatkuvien pelien rotaatiot:
Paras yhdestätoista:
Puolueeton host suositeltu.
1. Hardpoint – x (pelattu jo)
2. Search & Destroy – x (pelattu jo)
3. Capture the Flag – x (pelattu jo)
4. Hardpoint – x (ei välttämättä pelattu)
5. Search & Destroy – x (ei välttämättä pelattu)
6. Hardpoint – x
7. Capture the Flag – x
8. Search & Destroy – x
9. Hardpoint – x
10. Capture the Flag – x
11. Search & Destroy – x
6. Muut säännöt
Sääntörikkomukset:
Jos asetusvirhe esim. väärä respawn delay tai pommin defuse-aika SnD:ssä huomataan ennen kuin ottelusta on kulunut minuutti tai SnD:ssä ensimmäisen kierroksen aikana, selviää varoituksella. Peli keskeytetään, virhe korjataan ja peli aloitetaan uudestaan. Jos virhe toistuu, virheen tehnyt joukkue häviää kyseisen pelin. Jos joku käyttää bannattua asetta, equipmenttia tai muuta vastaavaa saavuttaen sillä merkittävää etua, virheen tehnyt joukkue häviää meneillään olevan pelin. Huom! vain pelin ei koko ottelua. Merkittäväksi eduksi bannatulla esineellä lasketaan yksikin tappo, hitmarker tai muu tapa mikä hankaloittaa vastustajan peliä.
Hostaavan joukkueen ei tarvitse restrictaa esineitä ennen ottelua. On jokaisen omalla vastuulla olla käyttämättä bannattuja esineitä.
SÄÄNTÖMUUTOS: Party Privacyn tulee olla "Closed". Jos joku pelaaja disconnectaa pelin ENSIMMÄISEN minuutin aikana, peli lopetetaan ja pelaaja kutsutaan takaisin.
Jos pelaaja disconnectaa myöhemmin pelissä, pelimuodosta riippuen peli voidaan lopettaa. Hardpoint pelejä ei missään tapauksessa lopeteta, mutta esim. SnD pelit voidaan keskeyttää ja jatkaa samasta tilanteesta.
Jos joku menee pelin alussa väärälle puolelle, peli lopetetaan ja aloitetaan uudestaan.
"COD-Casting" -spectaus on oletuksena sallittua. Jos toinen joukkue ei luota spectaajaan esim. lähettää viestissä vastustajan sijainteja. He voivat vaatia spectaajaa lähtemään. Tällöin spectaajaan on lähdettävä.
HUOM! Kun käytetään puolueetonta hostia, pelissä on silloin välttämätta vähintään yksi spectaaja. Yrittäkää löytää luotettava puolueeton host. (Joka ei kerro esim. vastustajan sijainteja)
Tulokset:
Ottelun jälkeen kummankin joukkueen kapteeni tai vastaava lähettää FIN_Klaani_COD –käyttäjälle viestin, jossa kertoo ottelun lopputuloksen. Lähettäkää todenmukaiset tulokset. Jos voittajasta on epäselvyyksiä foorumille tulee linkittää todisteita lopputuloksesta.
Todistaminen:
Jos FIN_Klaani_COD on onlinessa voi hänet kutsua lobbyyn spectaamaan tai hostaamaan ottelua. Tällöin paikalla on todistaja ja ottelun lopputulos merkitään sataprosenttisesti oikein.
Pitäkää myös Theater Recording päällä. Tällöin ottelun lopputuloksen voi tarkistaa myöhemmin. Tästä syystä kannattaisi ilmoittaa FIN_Klaani_COD:ille milloin pelataan, jottei teatteritodisteena voi käyttää vaikka jotain vanhaa Team-Scrim ottelua.
Skypen käyttö on sittenkin sallittua, koska joidenkin tiimien joillain pelaajilla ei ole mikkiä pleikalle. Skypen sallimisen takia Cod Castaaminen on yhä tiukempaa. Jos kuka tahansa ottelussa pelaavista pelaajista ei halua spectaajia otteluun, kaikkien spectaajien on lähdettävä.
Skypeä käyttävillä tiimeillä on aina pelien välissä oltava jollakin pelaajalla pleikan mikki päällä, jotta voidaan kommunikoida vastustajan kanssa seuraavan pelin aloituksesta, jotta kaikilla on classit vaihdettu tarvittaessa yms.
Omat kaverit voivat tulla katsomaan omalle puolelle. Tällöin pitää myös pitää huoli, että spectaajat eivät valitse vahingossa classeja. Koska pelissä ei voi vaihtaa puolia, on spectaajan heti lähdettävä pelistä, jos hän vahingossa valitsee classin ja liittyy peliin.
Huijaaminen, lag-switchaus, host-boottaus on kaikki kiellettyä. Joukkue joka jää tästä kiinni, poistetaan turnauksesta.
7. Ottelukohtaiset säännöt
Turnauksen ottelukohtaiset säännöt ovat tässä. Säännöt ovat Gamebattles ja MLG säännöistä hiukan muunneltuja. (osa alla olevista säännöistä on suoraan englanniksi, ettei käännöksien kanssa tule ongelmia ja säännöt on helpompi asettaa oikeiksi ennen otteluita)
Turnauksen säännöt on tallennettu FIN_KLAANI_COD :in custom games :eihin. Menet vain FIN_KLAANI_COD:in Player Channeliin ja otat sieltä Custom Games :istä oikean pelimuodon säännöt.
Kentät joissa pelataan:
Search & Destroy:
Cargo
Express
Meltdown
Raid
Standoff
Capture the Flag:
Raid
Slums
Standoff
Hardpoint:
Raid
Slums
Standoff
Yemen
HUOM! Hostaava joukkue ei saa restrictaa Danger Close Wildcardia. Pelissä on glitch mikä antaa ilman kranaattia pelaaville pelaajille yhden lisäkranaatin. Tämän takia ei saa restrictaa DANGER CLOSEA.
General settings:
Pre-match Timer: 15 Seconds
Pre-round Timer: 5 Seconds
Auto Team Balance: Off
Team Change In-Game: Not Allowed
Dynamic Map Elements: No
Scorestreaks: Allowed
Hardcore Mode: Disabled
Killcam: Enabled
3rd Person Spectating: Disabled
Mini-Map/Radar Always On: Normal
Revenge Voice: No
Battlechatter: Off
Announcer: On
Explosive Delay: Off
Scorestreak Delay: 15 Seconds
Health and Damage Settings:
Health: 100%
Health Regeneration: Normal
Friendly Fire: Enabled
Teamkill Kick Limit: Off
Headshots Only: No
Hit Indicator: On
Säännöt eri pelimuodoille:
Search & Destroy:
Time Limit: 1.5 Minutes
Rounds Win Limit: 6
Bomb Timer: 45 Seconds
Plant Time: 5 Seconds
Defuse Time: 7.5 Seconds
Multi Bomb: No
Switch Sides: Every Round
Silent Plant: Disabled
Respawn Delay: None
Force Respawn: Yes
Wave Respawn Delay: None
Capture the Flag:
Win Condition: Total Flag Captures
Jos peli on jatkoajan (Over Time) jälkeenkin tasan, koko mappi pelataan uudestaan voittajan selvittämiseksi.
Time Limit: 5 Minutes
Respawn Delay: 5 Seconds
Capture Limit: 10 Flags
Round Limit: 2 Rounds
Enemy Carrier: Delayed
Auto Return Time: 30 Seconds
Pickup Time: Instant
Return Time: Instant
Respawn Delay: 5 Seconds
Force Respawn: Yes
Wave Respawn Delay: None
Hardpoint:
Time Limit: 10 minutes
Score Limit: 250 points
Teams: 2
Lifetime: 1 minute
Capture Time: None
Activation Delay Time: None
Locations: Linear Order
Scoring: Constant
Respawn Delay: None
Force Respawn: Yes
Wave Respawn Delay: None
Suicide Penalty: 5 Seconds
Banned Primary Weapons:
Peacekeeper
Remington 870 MCS
KSG
Assault Shield
Banned Secondary Weapons:
KAP-40
SMAW
RPG
Crossbow
Banned Attachments:
Dual Wield
Grenade Launcher
Target Finder
MMS
Rapid Fire
Select Fire
Tri-Bolt
Dual Band Scope (banned for LMG’s only)
Banned Scorestreaks
UAV
Care Package
Hunter Killer
Counter-Uav
Guardian
Orbital VSAT
Banned Perks:
Hardline
Ghost
Awareness
Banned Wildcards:
Overkill
Danger Close
Banned Lethals:
Bouncing Betty
C4
Claymore
Banned Tacticals:
Sensor Grenade
Shock Charge
Black Hat
Tactical Insertion
1. Yleistä
Joukkueilta toivotaan herrasmiesmäisyyttä ja yhteisymmärrystä toisiaan kohtaan.
Säännöt ovat pääosin MLG –sääntöjen mukaisia, muutamalla Gamebattles bannilla höystettynä.
Klaanin kuuluminen ei ole pakollista. Jos et kuulu klaaniin ja haluat osallistua niin ilmoita vain itsesi ja kolme muuta pelaajaa. Ei ole myöskään rajoituksia etteikö samasta klaanista saisi tulla useampaa joukkuetta.
2. Joukkueet
Yhdessä joukkueessa on neljä pelaajaa. Varapelaajaa ei tarvitse erikseen kertoa. Varapelaaja saa olla kuka tahansa muu suomalainen pelaaja, joka ei ole mukana turnauksessa jossain toisessa joukkueessa. Joukkueilta toivotaan yhteisymmärrystä toisiaan kohtaan. Jos joku pelaaja ei pääse pelaamaan sovittuun aikaan, olisi toivottavaa sopia kokonaan uusi aika kuin käyttää varapelaajia.
Yksi joukkueen jäsenistä ilmoittaa joukkueen käyttäjälle: FIN_Klaani_COD . Lisään jokaisesta ilmoittautuneesta joukkueesta väh. yhden pelaajan kaveriksi tuolla käyttäjällä kommunikoinnin helpottamiseksi.
3. Joukkueiden rankkaus
Koska tämä on ensimmäinen järjestämäni turnaus, enkä tiedä kaikkien joukkueiden tarkkaa taitotasoa, joukkueet rankataan paremmuus järjestykseen joukkueen pelaajien K/D:n ja SPM:n yhdistelmän keskiarvon perusteella. Jos pelaaja osallistuu turnaukseen käyttäjällä, jonka K/D on matalampi kuin normaalisti esim. League Play grindauksen vuoksi, voi pelaaja pyytää tasoitusta rankkaukseen.
4. Turnauksen kulku
Turnaus pelataan Play-Off rakenteella, ”Double Elimination” periaatteella.
Double Elimination: Jos häviät ottelun, et ole vielä pudonnut turnauksesta, vaan putoat voittajien ryhmästä häviäjien ryhmään. Häviäjien ryhmässä sinulla on yhä mahdollisuus edetä turnauskaaviossa eteenpäin. Jos häviät ottelun häviäjien ryhmässä olet lopullisesti ulkona turnauksesta.
Pelit pelataan paras viidestä –periaatteella. (Tarkemmat tiedot Ottelut –kohdasta) Tämä koskee sekä voittajien, että häviäjien ryhmää.
Jos kaksi jo kerran toisiaan vastaan pelannutta joukkuetta kohtaavat toisensa uudestaan, heidän ottelunsa on ns. jatkuva ottelu. Vanhat pelivoitot ovat edelleen voimassa ja uusi ottelusarja kaksinkertaistuu aiemmasta ottelusarjasta. Esim. paras kolmesta –sarjasta tulee, paras seitsemästä -sarja, ja paras viidestä –sarjasta tulee paras yhdestätoista –sarja.
5. Ottelut
Yksi ottelu on ottelusarjan vaatima määrä pelejä/mappeja eri pelimuodoissa.
Aikataulu:
Turnauksessa on joustava aikataulu. Ottelut voi sopia melko vapaasti pelipäivinä. Kun ottelu alkaa kannattaa lähettää viestiä FIN_Klaani_COD –käyttäjälle.
Joukkueiden kapteenien kannattaa lisätä toisensa, jotta ottelut voi sopia helpommin.
Hostit:
Kaikki ottelut pyritään pelataan puolueettomalla hostilla. (COD caster/spectator host). Ennen otteluja kannattaa suorittaa lagitesti.(koska kaikki pelaajat ovat Suomesta on toivottavaa, että jokainen pelaaja saisi neljän palkin yhteyden. Jos jonkun pelaajaan netti ei riitä neljään palkkiin hostista riippumatta, asialle ei voi mitään) FIN_KLAANI_COD:in voi aina kutsua hostaamaan tai tuomaroimaan ottelun.
Jos puolueetonta hostia ei millään löydy pelit hostataan vuorotellen. Paremmin rankattu joukkue aloittaa hostaamisen.
Jos puolueeton host on jommankumman joukkueen kaveri, eikä vastapuoli luota hostiin on etsittävä toinen hosti. Vaihtoehtona on, että puolueeton host ei hostaa peliä CODCasterina vaan menee pelin alkaessa kavereidensa puolelle ja spectaa peliä sieltä. Tällöin hän ei näe vastustajan pelaajia, eikä voi kertoa näiden sijainteja.
Paras kolmesta:
Paras kolmesta –ottelusarjoissa pelataan ensin yksi Hardpoint -peli, minkä jälkeen pelataan yksi Search & Destroy -peli. Jos pelivoitot ovat silloin tasan pelataan vielä ratkaiseva Capture the Flag -peli.
Otteluiden kentät arvotaan.
Paras viidestä:
Paras viidestä -sarjan kenttärotaatio on:
1. Hardpoint – x
2. Search & Destroy – x
3. Capture the Flag – x
4. Hardpoint – x
5. Search & Destroy – x
Jatkuvien pelien rotaatiot:
Paras yhdestätoista:
Puolueeton host suositeltu.
1. Hardpoint – x (pelattu jo)
2. Search & Destroy – x (pelattu jo)
3. Capture the Flag – x (pelattu jo)
4. Hardpoint – x (ei välttämättä pelattu)
5. Search & Destroy – x (ei välttämättä pelattu)
6. Hardpoint – x
7. Capture the Flag – x
8. Search & Destroy – x
9. Hardpoint – x
10. Capture the Flag – x
11. Search & Destroy – x
6. Muut säännöt
Sääntörikkomukset:
Jos asetusvirhe esim. väärä respawn delay tai pommin defuse-aika SnD:ssä huomataan ennen kuin ottelusta on kulunut minuutti tai SnD:ssä ensimmäisen kierroksen aikana, selviää varoituksella. Peli keskeytetään, virhe korjataan ja peli aloitetaan uudestaan. Jos virhe toistuu, virheen tehnyt joukkue häviää kyseisen pelin. Jos joku käyttää bannattua asetta, equipmenttia tai muuta vastaavaa saavuttaen sillä merkittävää etua, virheen tehnyt joukkue häviää meneillään olevan pelin. Huom! vain pelin ei koko ottelua. Merkittäväksi eduksi bannatulla esineellä lasketaan yksikin tappo, hitmarker tai muu tapa mikä hankaloittaa vastustajan peliä.
Hostaavan joukkueen ei tarvitse restrictaa esineitä ennen ottelua. On jokaisen omalla vastuulla olla käyttämättä bannattuja esineitä.
SÄÄNTÖMUUTOS: Party Privacyn tulee olla "Closed". Jos joku pelaaja disconnectaa pelin ENSIMMÄISEN minuutin aikana, peli lopetetaan ja pelaaja kutsutaan takaisin.
Jos pelaaja disconnectaa myöhemmin pelissä, pelimuodosta riippuen peli voidaan lopettaa. Hardpoint pelejä ei missään tapauksessa lopeteta, mutta esim. SnD pelit voidaan keskeyttää ja jatkaa samasta tilanteesta.
Jos joku menee pelin alussa väärälle puolelle, peli lopetetaan ja aloitetaan uudestaan.
"COD-Casting" -spectaus on oletuksena sallittua. Jos toinen joukkue ei luota spectaajaan esim. lähettää viestissä vastustajan sijainteja. He voivat vaatia spectaajaa lähtemään. Tällöin spectaajaan on lähdettävä.
HUOM! Kun käytetään puolueetonta hostia, pelissä on silloin välttämätta vähintään yksi spectaaja. Yrittäkää löytää luotettava puolueeton host. (Joka ei kerro esim. vastustajan sijainteja)
Tulokset:
Ottelun jälkeen kummankin joukkueen kapteeni tai vastaava lähettää FIN_Klaani_COD –käyttäjälle viestin, jossa kertoo ottelun lopputuloksen. Lähettäkää todenmukaiset tulokset. Jos voittajasta on epäselvyyksiä foorumille tulee linkittää todisteita lopputuloksesta.
Todistaminen:
Jos FIN_Klaani_COD on onlinessa voi hänet kutsua lobbyyn spectaamaan tai hostaamaan ottelua. Tällöin paikalla on todistaja ja ottelun lopputulos merkitään sataprosenttisesti oikein.
Pitäkää myös Theater Recording päällä. Tällöin ottelun lopputuloksen voi tarkistaa myöhemmin. Tästä syystä kannattaisi ilmoittaa FIN_Klaani_COD:ille milloin pelataan, jottei teatteritodisteena voi käyttää vaikka jotain vanhaa Team-Scrim ottelua.
Skypen käyttö on sittenkin sallittua, koska joidenkin tiimien joillain pelaajilla ei ole mikkiä pleikalle. Skypen sallimisen takia Cod Castaaminen on yhä tiukempaa. Jos kuka tahansa ottelussa pelaavista pelaajista ei halua spectaajia otteluun, kaikkien spectaajien on lähdettävä.
Skypeä käyttävillä tiimeillä on aina pelien välissä oltava jollakin pelaajalla pleikan mikki päällä, jotta voidaan kommunikoida vastustajan kanssa seuraavan pelin aloituksesta, jotta kaikilla on classit vaihdettu tarvittaessa yms.
Omat kaverit voivat tulla katsomaan omalle puolelle. Tällöin pitää myös pitää huoli, että spectaajat eivät valitse vahingossa classeja. Koska pelissä ei voi vaihtaa puolia, on spectaajan heti lähdettävä pelistä, jos hän vahingossa valitsee classin ja liittyy peliin.
Huijaaminen, lag-switchaus, host-boottaus on kaikki kiellettyä. Joukkue joka jää tästä kiinni, poistetaan turnauksesta.
7. Ottelukohtaiset säännöt
Turnauksen ottelukohtaiset säännöt ovat tässä. Säännöt ovat Gamebattles ja MLG säännöistä hiukan muunneltuja. (osa alla olevista säännöistä on suoraan englanniksi, ettei käännöksien kanssa tule ongelmia ja säännöt on helpompi asettaa oikeiksi ennen otteluita)
Turnauksen säännöt on tallennettu FIN_KLAANI_COD :in custom games :eihin. Menet vain FIN_KLAANI_COD:in Player Channeliin ja otat sieltä Custom Games :istä oikean pelimuodon säännöt.
Kentät joissa pelataan:
Search & Destroy:
Cargo
Express
Meltdown
Raid
Standoff
Capture the Flag:
Raid
Slums
Standoff
Hardpoint:
Raid
Slums
Standoff
Yemen
HUOM! Hostaava joukkue ei saa restrictaa Danger Close Wildcardia. Pelissä on glitch mikä antaa ilman kranaattia pelaaville pelaajille yhden lisäkranaatin. Tämän takia ei saa restrictaa DANGER CLOSEA.
General settings:
Pre-match Timer: 15 Seconds
Pre-round Timer: 5 Seconds
Auto Team Balance: Off
Team Change In-Game: Not Allowed
Dynamic Map Elements: No
Scorestreaks: Allowed
Hardcore Mode: Disabled
Killcam: Enabled
3rd Person Spectating: Disabled
Mini-Map/Radar Always On: Normal
Revenge Voice: No
Battlechatter: Off
Announcer: On
Explosive Delay: Off
Scorestreak Delay: 15 Seconds
Health and Damage Settings:
Health: 100%
Health Regeneration: Normal
Friendly Fire: Enabled
Teamkill Kick Limit: Off
Headshots Only: No
Hit Indicator: On
Säännöt eri pelimuodoille:
Search & Destroy:
Time Limit: 1.5 Minutes
Rounds Win Limit: 6
Bomb Timer: 45 Seconds
Plant Time: 5 Seconds
Defuse Time: 7.5 Seconds
Multi Bomb: No
Switch Sides: Every Round
Silent Plant: Disabled
Respawn Delay: None
Force Respawn: Yes
Wave Respawn Delay: None
Capture the Flag:
Win Condition: Total Flag Captures
Jos peli on jatkoajan (Over Time) jälkeenkin tasan, koko mappi pelataan uudestaan voittajan selvittämiseksi.
Time Limit: 5 Minutes
Respawn Delay: 5 Seconds
Capture Limit: 10 Flags
Round Limit: 2 Rounds
Enemy Carrier: Delayed
Auto Return Time: 30 Seconds
Pickup Time: Instant
Return Time: Instant
Respawn Delay: 5 Seconds
Force Respawn: Yes
Wave Respawn Delay: None
Hardpoint:
Time Limit: 10 minutes
Score Limit: 250 points
Teams: 2
Lifetime: 1 minute
Capture Time: None
Activation Delay Time: None
Locations: Linear Order
Scoring: Constant
Respawn Delay: None
Force Respawn: Yes
Wave Respawn Delay: None
Suicide Penalty: 5 Seconds
Banned Primary Weapons:
Peacekeeper
Remington 870 MCS
KSG
Assault Shield
Banned Secondary Weapons:
KAP-40
SMAW
RPG
Crossbow
Banned Attachments:
Dual Wield
Grenade Launcher
Target Finder
MMS
Rapid Fire
Select Fire
Tri-Bolt
Dual Band Scope (banned for LMG’s only)
Banned Scorestreaks
UAV
Care Package
Hunter Killer
Counter-Uav
Guardian
Orbital VSAT
Banned Perks:
Hardline
Ghost
Awareness
Banned Wildcards:
Overkill
Danger Close
Banned Lethals:
Bouncing Betty
C4
Claymore
Banned Tacticals:
Sensor Grenade
Shock Charge
Black Hat
Tactical Insertion
Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ti Toukokuu 21, 2013 6:27 am, muokattu 21 kertaa (Raportin syy : Lisätty lihavointi lukemisen helpottamiseksi ja pari muuta pientä muutosta.)
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
siellä on plant time 2 kertaa
plant time 5 sec ja
plant time 7.5 sec
plant time 5 sec ja
plant time 7.5 sec
Alzio_- Viestien lukumäärä : 1
Join date : 13.05.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Hyvinkää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
kiitän, muutetaan. toisen pitäisi olla Defuse time.
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Minkä takia Scorestreakit on kielletty?
Sehän siihe mielenkiintoa tuokin kun on niitä ns. "Game Changereitä" jos kerta kuitenki tasokkaita tiimejä rankkauksel saadaan.
Sehän siihe mielenkiintoa tuokin kun on niitä ns. "Game Changereitä" jos kerta kuitenki tasokkaita tiimejä rankkauksel saadaan.
Adrenaline-JermuH- Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.05.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Järvenpää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Tämän lisäks eikö Rapid Firekin on GB Variantis kielletty vaan SMRssä ja FALissa. Toisaalta sillä ei ole niin paljoa minulle merkitystä kunhan varmistaakseni kyselen.
Adrenaline-JermuH- Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.05.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Järvenpää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Miks käyttää ku ette te niitä sais kuitenkaa
E: Ja nyt sekotat Rapid Firen Select Fireen... Rapid Fire on pelkillä SMGeillä ja se on ollut bannissa aina.
E: Ja nyt sekotat Rapid Firen Select Fireen... Rapid Fire on pelkillä SMGeillä ja se on ollut bannissa aina.
Bullet- Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Sjundeå
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Itse asias en ole varma onko Rapid Fire bannattu BO2:ssa Mutta koska jokaisessa aiemmassa codissa se on bannattu niin ajattelin ottaa senkin pois varmuuden vuoksi.
Scorestreakit otin pois sen takia, koska se on GBssä bannattu ja otin bannattavat tavarat aikalailla suoraan GBstä. Ja koska joidenkin joukkueiden tasoerot on niin suuret, että scorestreakit antaisivat yhä enemmän etua paremmille joukkueille.
Jos porukka kuitenkin haluaa, sääntöjä voidaan vielä hyvin muuttaa ja scorestreakit voidaan ottaa käyttöön. Koska en tässä mitään diktatuuria halua harrastaa. Ja ehdotukset ovat aina tervetulleita.
Scorestreakit otin pois sen takia, koska se on GBssä bannattu ja otin bannattavat tavarat aikalailla suoraan GBstä. Ja koska joidenkin joukkueiden tasoerot on niin suuret, että scorestreakit antaisivat yhä enemmän etua paremmille joukkueille.
Jos porukka kuitenkin haluaa, sääntöjä voidaan vielä hyvin muuttaa ja scorestreakit voidaan ottaa käyttöön. Koska en tässä mitään diktatuuria halua harrastaa. Ja ehdotukset ovat aina tervetulleita.
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Jermuh the killwhore eiku mitä?
Jos pelataan GB säännöillä niin pelataan niillä. Jos pelataan mlg (COD champs) säännöillä niin sillonhan ne kuuluu mukaan. Mutta loppujen lopuksi aika se ja sama onko noita. Tilanteen mukaan pelataan.
Jos pelataan GB säännöillä niin pelataan niillä. Jos pelataan mlg (COD champs) säännöillä niin sillonhan ne kuuluu mukaan. Mutta loppujen lopuksi aika se ja sama onko noita. Tilanteen mukaan pelataan.
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Ainoo juttu joka itteäni mietitytti oli toi Friendly Fire: OFF? Eikö kaikissa aina ole se päällä?
Bullet- Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Sjundeå
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Sekin oli semmonen ollako vai eikö olla valinta. Päädyin koska kaikki pelaajat ei oo niin tottuneita tohon ON:iin. Koska sehän on vaan GB:ssä ja MLG:ssä ON:illa. Kun Leaguessakin se on OFF. Mutta sama juttu kuin scorestreakkien kanssa, tätä voi vielä muuttaa.
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Omast puolesta jos ihan harjotuksenkin vuoks lyö sen Friendly Firen päälle ja Scorestreakit myös, ei sitä koskaan tiedä jos täältä suunnilta lähtee jossain vaiheessa isompiinki turnauksiin, kuten esim. EGLään?
Adrenaline-JermuH- Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.05.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Järvenpää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Bullet kirjoitti:Miks käyttää ku ette te niitä sais kuitenkaa
E: Ja nyt sekotat Rapid Firen Select Fireen... Rapid Fire on pelkillä SMGeillä ja se on ollut bannissa aina.
Pitää ihan paikkaansa olin ihan tohkeissani täällä jo kun tälläsiä turnauksia järjestellää :DD
Adrenaline-JermuH- Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.05.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Järvenpää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
TMAlltech kirjoitti:Jermuh the killwhore eiku mitä?
Jos pelataan GB säännöillä niin pelataan niillä. Jos pelataan mlg (COD champs) säännöillä niin sillonhan ne kuuluu mukaan. Mutta loppujen lopuksi aika se ja sama onko noita. Tilanteen mukaan pelataan.
Killwhore? meinaatko sitä CTF Expressii oliko se nyt eilen vai toissapäivänä? :DD
Adrenaline-JermuH- Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.05.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Järvenpää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
No nyt on muutettu. Scorestreakit käytös paitsi uav, c-uav yms. yms. ja Friendly Firekin on nyt päällä.
EGL:stä puheen ollen eiks siel oo Extended Clip bannattu? Sitä en oo kyl enää ottamas pois, kuha kelasin vaa
EGL:stä puheen ollen eiks siel oo Extended Clip bannattu? Sitä en oo kyl enää ottamas pois, kuha kelasin vaa
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Oli MW3 aikoina jos Decerto Rule settiä meinaat, muttei BO2 ole. Tän lisäks shotgunit, LMGt ja "trollikamat" on kans ban.
Bullet- Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Sjundeå
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Hardpointtiin viel se suicide penalty +5 sec nii hyvä tulee, itsareil ja team killeil se parempien spawnien yrittäminen on hanurist
Adrenaline-JermuH- Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.05.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Järvenpää
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Eikö S&D sais käyttää overkilliä?
ale-ksiq- Viestien lukumäärä : 8
Join date : 16.05.2013
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
saako matsissa tulla toisia pelaajia katsomaan peliä? en tarkoita cod casteriks missä näkyy molempien peli vaan toiseen tiimiin valitsematta classia mikäli se pelaavalla joukkueelle käy?
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Voisko CTFn ton uudelleen pelun vaihtaa vanhaan kunnon stopwatchiin? Jossa siis pelataan 2 rundia ja se kumpi cappasi lipun nopeimmin voittaa. Jos kumpikaan ei saa lippua vietyä niin sitten vasta mapin uudelleen peluu.
Bullet- Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Sjundeå
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Siis se stopwatch on se overtime. Se on automaattisesti stopwatchina. Ja jos sen jälkeen on tasan niin pelataan kokonaan uusiks.
Vs: Säännöt Klaaniturnaukseen (iso muutos hosteissa)
Ja jimbo saa tulla, mut jos kuka tahansa pelaajista ei haluu spectaajii nii niiden on lähdettävä.
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|